Ericsson benoemt Fabrice Sancho tot General Manager België en Luxemburg

• Ericsson heeft Fabrice Sancho benoemd tot General Manager België en Luxemburg.
  • Zijn benoeming gaat in op 1 maart.
  • Fabrice Sancho was voorheen Head of Networks and Managed Services Delivery voor Ericsson in België en Luxemburg.

Ericsson (NASDAQ: ERIC) heeft Fabrice Sancho (48) benoemd tot General Manager België en Luxemburg.

Sancho heeft de ambitie om de aanwezigheid van Ericsson in België en Luxemburg verder uit te bouwen. Zijn focus zal daarbij liggen op enkele cruciale dossiers inzake de versnelling van de 5G-uitrol in de BeLux-markt en de positieve impact daarvan op consumenten en industrie.

Fabrice Sancho werkte 25 jaar in de telecomsector en trad in 2006 in dienst bij Ericsson waar hij lokale, regionale en wereldwijde posities bekleedde in zowel de product- als de dienstensector. Hij volgt Rémi de Montgolfier op, die een andere functie binnen de Ericsson-groep buiten België zal innemen.

NOTES TO EDITORS

VOLG ONS:

Abboneer op Ericsson persberichten hier
Abboneer op blog posts hier

MEER INFORMATIE:
Ericsson Newsroom
media.relations@ericsson.com ​ (+46 10 719 69 92)
investor.relations@ericsson.com ​ (+46 10 719 00 00)

Head of M&C France Belux Algeria & Tunisia, Ericsson